20.11.08

VIDEO: “Receptes per una vida més lenta”

A l’”Einstein a la platja” d’aquesta setmana parlem del slow life, un estil de vida alternatiu al ritme consumista i accelerat que domina la nostra societat. Ho fem amb l'Andri Stahel, professor de la càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya. Al reportatge, veiem algunes experiències de producció i consum slow, cooperatiu i de proximitat.

Per aprofundir:
Martí Rosell, agricultura ecològica
Cooperativa L'Aixada
Forn Barcelona Reykyavik
Slow Food
"Bueno, limpio y justo", Carlo Petrini, Ed. Polifemo

2 comentarios:

Anónimo dijo...

"Vísteme despacio que tengo prisa". Sembla impossible però és veritat. Quan a la feina hagin de fer diverses tasques, provin a fer-les una a una (no simultàniament) i amb calma i concentració. Ho faran tot abans i amb més bon resultat. Ho dic per experiència. Salutacions!

Anónimo dijo...

Jo penso que la clau d'una vida slow està en no ser consumista. Des que em vaig vendre el cotxe i vaig retallar algunes altres despeses, tinc més temps per a les coses que no es compren amb diners i visc més lentament! Provin-ho!!!!